همشهری عزیز سلام...

دهنگ

ما می خواهیم شما را از آنچه در این روستا اتفاق افتاده یا در حال وقوع است،مطلع کنیم(چون پیش زمینه ی فکری ما این است که خیلی از مسائلمون مبهم و غیر شفاف است و عمدتا ضرر آن به اهالی یا مردم خود ما وارد می شود). در اصل ما می خواهیم حاشیه ها را کنار بزنیم و واقعیت ها را مطرح کنیم.

ما پیش بینی می کنیم که بعضی افراد خاص،قصد تخریب ما را خواهند کرد ولی از همین جا می گوییم که ما به هیچ حزبی تعلق نداریم و فقط در پی ترقی، آبادی و آگاهی دادن مردم هستیم.

ما قصد تخریب یا خدشه دار کردن فردی را نداریم ولی از این که از خیلی از مسائل ساده بگذریم ابا داریم چون وجدان ما این اجازه را به ما نمی دهد که آسوده باشیم و نسبت به مسائل متعدد بی تفاوت باشیم.

این وبلاگ متعلق به حلف الفضول است.گروهی از مردم همین روستا که متعهد شدند حرف حق و حقیقت را مطرح کنند،بدون جانبداری از فرد یا افرادی تنها منفعت و مصلحت مردم را در نظر بگیرند. ما بر آنیم تا حداقل کاری که می توانیم برای آگاهی دادن به شما انجام دهیم.

 

حال قضاوت کردن با شماست....

 

همشهري محترم،براي اينكه شما بتوانيد از مطلب هاي مطرح شده،بهره ببريد،قبل از هر اقدامي مي بايست با ديد و افكاري باز(بدون سو ظن) مطالب را دنبال كنيد.خود را بي طرف جلوه نماييد،و صرفا در جستجوي واقعيت باشيد.در صورتيكه شما با ديد سياسي و تمايل حزبي به حزب خاصي وارد شويد شما نمي توانيد استفاده ي كافي و وافي را ببريد.زمانيكه هر كدام از ماها با انديشه ي منطقي،معنوي،عدالت محوري و.......وارد شويم خود به خود نيرويي از درون ما را به سمت ترقي و حمايت از مردم و روستا سوق ميدهد

 

و در نهایت اگر شما خواهان ارتباط با ما هستید،نظرتان را به صورت خصوصی و یا به ایمیل همین وبلاگ ارسال نمایید

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت21:22---14 دی 1391
من شنیدم بنزین ماشین اشغالی ده سر از عسلویه در اورده بوده برای ماشین خواهر زاده جان

ای جناب...... این مال بیت الماله باید در راه خودش خرج بشه نه برای مسافر کشی

از سمتتون خجالت نمیکشید از خداوند بترسید فردای قیامت باید جوابگوباشید.

مال بیت المال حکم سنگینی دارد .

وای به حالتون

بد به حالتون که خودتان رو به خاطر دیگری بسوزانی

باید به حال افرادی مثل شماها گریست.

پاسخ: سلام... همشهري محترم،ما قسمتي از نظر شما را حذف و به جاي آن....قرار داديم. اين نظر متعلق به "خيرخواه" است


برای حلف
ساعت12:49---12 دی 1391
میخواستم بپرسم چرا مطالبتون خیلی کم شده و نظرات را خیلی دیرتر از گذشته تأیید میکنید؟


قسمت سوال هفته شما هم خالی هست. شاید به این زودیها خسته شده اید؟
پاسخ:
سلام.....
همشهري محترم،نظرات روزانه تاييد مي شود البته در لينك آخرين نظرات ممكن است همان روز قرار داده نشود.
فكر كنم منظور شما، از سوال هفته نظرسنجي باشد كه البته حق با شماست كه نظرسنجي جديد در حال آماده شدن است.

همشهری محترم،ما خسته نشدیم ولی بیشتر مایلیم خود همشهریان در اداره نمودن صحیح وبلاگ مشارکت داشته باشند.این وبلاگ متعلق به همه ی اهالی این روستاست


واقع بین
ساعت8:39---11 دی 1391
مشخصه که اونی که با اسمهای منصف و شجاع و روستا و امسال اونا داره توهین میکنه یک نفر هست و بقول شهروند احتمالأ آقای خیرخواه است. چون همه مطالب شبیه همدیگه و در فواصل کوتاه چند دقیقه ای دلره فرستاده میشه.
بدبخت، به جای توهین آیکیوی آکبند و دست نخوردت رو به کار بنداز و یک نظر وپیشنهاد به درد بخور بنویس.


به حلفیان
ساعت17:53---10 دی 1391
به نظر من کار دشواری هست که آقایون شورا و دهیار بیان پس از گذشت چندین سال یکباره در مورد امورات روستا حرف بزنن و مردم را در جریان کارهاشون قرار بدن و این کار هم جز با بلند شدن افراد در جمع جماعت جمعه نمیشود و هیچ کس هم چنین جرأت و جسارتی به خرج نمیدهد. و اگر شما هم به طور مستقیم از آنان درخواست کنین دیگر وبلاگتون آشکار و هیچ کس نمیتواند مثل الآن بطور آزاد و راحت مسائل و مشکلات را بازگو و بیان بکنه. پس شما فقط میتوانید در سایتتون یک دعوت نامه مشخص با اعلام تاریخ در بعد از نماز جمعه ای و موضوع پرسش وپاسخ اعلام کرده و مطمئن باشید که آنان میخوانند و اگر بخواهند خودشان بلند میشوند و البته با انتقاد از شما به بیان پاسخ میپردازند که این هم درصد موفقیتش بسیار پایین است.

ساعت20:30---9 دی 1391
ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﻴﭻ ﺟﺎﻳﯽ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻴﺪ ﺣﺎﻼ ﻫﯽ ﺑﺸﻴﻨﻴﺪ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻭ ﭼﺮﺗﻮ ﭘﺰﺕ ﺑﮕﻴﺪ ﺍﻗﺎ ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰﯼ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻩ ﻣﮕﻪ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﻭﺍﺩﺍﺭﺷﻮﻥ ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻦ ﻭ ﺍﻳﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﻫﻴﭻ ﮐﺪﻭﻣﺘﻮﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯽ ﺩﻳﻦ ﭼﻮﻥ ﺗﺮﺳﻮ ﺗﺸﺮﻳﻒ ﺩﺍﺭﻳﻦ ﭘﺲ ﺣﺮﻑ ﻣﻔﺖ ﻧﺰﻧﻴﺩ ﺍﮔﻪ ﻣﺮﺩﺷﯽ ﺑﻴﺎ ﻭ ﻭﺍﺩﺍﺭﺷﻮﻥ ﮐﻦ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻥ ﮐﯽ ﺍﺯ ﭘﻮﻝ ﻣﻓﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﻴﺎﺩ ﻣﻴﮕﺬﺭﻩ ........ ﻣﮕﻪ ﺩﻳﻮﻧﻦ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻦ ﻫﻤﻴﻨﺠﻮﺭﯼ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﻩ ﮔﻴﺮﺷﻮﻥ ﻣﺴﺎﺩ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﮕﻪ ﻣﺮﺽ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﺎﺭ ﺑﮑﻨﻦ ﺷﻤﺎ ﺑﻮﺩﯼ ﮐﺎﺭ ﻣﻴﮑﺮﺩﯼ
پاسخ: سلام... همشهري محترم ما قسمتي از نظر شما را حذف و به جاي آن......قرار داديم. اين نظر متعلق به "عاشق دهنك" است


خان فضولا
ساعت9:20---8 دی 1391
به گذارشی که دیروز به دستمون رسید

دهیار باید در مورد بنزین ماشین دهیاری هم جواب پس بدهد.
حالا قرین به چند سال است که ماشین آشغال بیرون بر دهیاری در گارِاج خاک میخورد و بنزین لیتر 100 تومانی و400 تومانی به جیب کی میرود
حساب کنید در ای سالها چقدر پول بیت المال حیف ومیل شده است.



میرزا نوروز
ساعت9:13---8 دی 1391
جناب حلف شما میخواهید از چه کسانی نظر بگیرید کسانی که

(های)در لفظ کلام دارند ودارن مستقیم توهین میکنن اینها اصلا معرفت ندارن

شما مگه نظر نمیخوای ما گفتیم شاید راهکاری خوبی باشد

درسته به نظر شما این غیر ممکنه که از کارهای خودشون بگن

مگه نشنیدی خیلی از کارهای غیر ممکن ممکن میشه

ایا شما این کارو کردی که نتیجه نگرفتی



ایا من یا کسان دیگر باید این کارو بکنن این ادعای شماست که به قول خودتون میخواهین روستا رو نجات بدین فقط با پشت پرده سخن گفتن نمیتوان راهی به مقصد رسوند

شما چه راهی میدید؟

فقط توهین اهانت تهمت و......

مطلب دیگر ور وبلاگ وجود دارد؟


پاسخ: سلام... همشهری محترم،نظر و دیدگاه هر فردی محترم است همانطور که نظر شما نیز برای ما قابل احترام است.در عملی شدن راهکار شما چند سوال در ذهن ما ایجاد شده است که ابتدا بایست برای آن پاسخ های مناسبی جست: 1) ما به چه طریقی از شورای محترم و یا دیگر مسئولان تقاضای این نشست را داشته باشیم؟(از طریق وبلاگ،پیامک و یا حضور فیزیکی؟) 2) فرضا اگر ما از طریق غیرحضوری از مسئولین محترم این درخواست را مطرح نماییم آیا این امر بی احترامی به مسئولین تلقی نمی شود؟ آیا مسئولین حضور به هم خواهند رساند؟و آیا ما از لحاظ قانونی این حق را داریم که بدون هماهنگی با مسئولین فراخوان دهیم؟ 3) اگر از طریق حضوری اقدام نماییم چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت؟آیا با شناسایی شدن عضوی از حلف الفضول در روند کار این وبلاگ مشکل ایجاد نخواهد شد؟ 4) از دیدگاه ما،مسئولین محترم در جریان نظرات و خواسته های مطرح شده در وبلاگ هستند اما آیا نیاز به دعوت رسمی از جانب ما دارند که جلسه ی پرسش و پاسخ تشکیل دهند؟(این در حالی ست که این امر،از وظایف آنان به شمار می رود) البته ما باز مایلیم نظر دیگر همشهریان را نیز درباره ی راهکار شما جویا شیم


واقعأ نمیدونی
ساعت8:46---7 دی 1391
آههای میرزاريا، تو یکی دیگه تیکه نچسپون، آخه خودت هم میدونی از عجایب و کارهای غیر ممکنه که آقایون شورا یا دهیار بیان واسه مردم حرف بزنن و یا مردم رو در جریان کارهاشون قرار بدن. پس خواهشأ اگه میخوای راه کار بدی اول بهش فکر کن بعد بیان کن.

به جناب میرزا
ساعت13:04---6 دی 1391
جناب میرزا دقیقأ طبق برنامه روستای ما به هر شهروندی یک زمین واگذار میشود، همانطور که به شما و سایر همشهریان داده اند. پس در این شکی نیست که یک زمین حق همه هست و هر شخصی هم که باشد دوست دارد زمین فرزندشان به روستا نزدیکتر باشد و در زمانی که شرایط از طرف شورا اعلام نشده باشد(یعنی به ما و عموم مردم کهنگفت و اطلاعیه ای نزدن، البته شاید از طریقی خصوصی به شما گفته باشن) هر شخص حتی اگر شما هم که باشید اسم فرزندتان را مینویسید. پس جناب میرزا به این نمیگویند طمع افراد، چون این حق همشهریان است، بلکه به این میگویند سوء استفاده مسئولان برای جمع کردن پول بطور غیر قانونی و ناحق.

میرزا نوروز
ساعت9:51---5 دی 1391
جناب حلف شما اگر میخواهید جلسه ای در مورد اهداف پیشبرد روستا دارید چرا دهیار و شورا رو در مقابل عمل انجام شده قرار نمیدهید.

بیانیه ای بنویسید در تابلو اعلانات مسجد نوشته که هفته اینده جلسه پرسش وپاسخ بامسؤلین روستا

1-توضیحات عملکرد چند ساله

2-جواب به پاسخ همشهرین

3-نظرسنجی از همشهریان



ببینید چه نتیجه ای میگیرید



درجواب کسی که خود را به هر رنگی در میاورد وحتی نمیداند چه دارد به مغز ناقصس خطور میکند بگویم.

مشخصه که شما قصد غرض شخصی دارید.یا کینه ای دیرینه در دل دارید که اینجوری مطلب بیان میکنید.

شما دارید همه را به یک چشم میبینید.



کی به شما گفته برید پول برای واگزاری زمین واریز کنید که هالا میخواهید پس بگیرید. جواب :خود شخص

سوال چرا؟

برای اینکه پیش خودش گفته من این پولو میدم شاید بتونم یه زمین به قیمت زیر 10000 تومان گیرم بیاد .

حالا این طمع شماست که بابتش پول پرداخت کرده ای در حالی که از شرایط باخبر بودید.یا کسانی که این پولو دریافت کرده اند.

پول به چه منظوری پرداخت میشود؟

1- پولی که بابت گذراندن اوقات روزمره مصرف میکن

2- پولی که به عنوان صدقه مصرف میشود.

3-پولی که به عنوان طمع خرج میشود که یه تومن بدهد صد تومن یا صدها هزار تومن برداشت کند.



لطفا عقاید شخصی خود را ننویسید.
پاسخ: سلام... همشهري محترم،راهكار خوبي مطرح نموديد.اجازه دهيد نظر بقيه ي افراد را در اين خصوص جويا شويم.از بقيه ي همشهريان نيز خواهشمنديم نظرشان را در خصوص اين راهكار مطرح نمايند.


یکی از همشهریان در جواب میرزا نوروز
ساعت11:00---1 دی 1391
جناب میرزا نوروز، کلام شما متین، ولی باید توجه داشت در کجا و چه زمانی دارید این حرف رو میزنید، باید بگویم که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. وقتی می بینید پس از چندین سال سکوت برخی افراد بازم با کمال پر رویی حقوق تک تک همشهریانشون رو زیر پا میگذارند مثلأ شوراها پس از گذشت چندین سال هنوز با مردم روستا نشستی نداشتن تا مشکلات روستا و کارهای انجام شده و نشده رو به عرض مردم برسانند و مردم مشکلاتشون رو با آنها بیان کنند و یا جناب دهیار از کارها و حسابهای مالی روستا حرفی بزند و یا پس از اینهمه سوالها و پیشنهادهای مردم فقط با لبخندی یا شوخی بچه گانه ای مواجه می شوند. مثلأ زمانی یک از همشهریان به یکی از اعضای شوراگفت چرا قیمت کپسول در روستای ما 200 تومان بیشتر از روستاهای دیگه و مصوب شده است در جواب بطور غیر مطقی گفتن 200 تومان که پولی نیست و یا در مورد زمینهای واگذاری به جای درخواستهای مکرر برای بیان شرایط واگذاری فقط برای گرفتن پول از همه ثبت نام میکردن و یا در مورد زمینهای فروشی به جای مناقصه و اطلاع رسانی با قیمت ارزان به اطرافیان خودشان میدهند و یا مشکلات روستا که تا وقتی فشار نباشد و مجبور نشوند پیگیری نمیکنند و.......................................

حالا باز هم شما بگویید باید ساکت بود وچیزی نگفت که به برخی عزیزان برمیخورد. حالا که پس از مدتها جایی برای بیان مشکلات و شایدم شفاف سازی البته به گفته شما با داشتن مشکلاتی همراه است باید با کمک همدیگر کاری کنیم تا بهتر به پیش برود و آقایون قبول کنند که باید مردم را در جریان امور قرار دهند. من به نوبه خود از کسی یا کسانی که این وبلاگ را به وجود آورده اند بسیار زیاد ممنونم و میگویم، حلفیان، اجرتان با الله.
پاسخ: سلام... همشهری محترم،امیدواریم روستایمان به سمتی حرکت کند که با وحدت و هم دلی تک تک مشکلات حل و فصل شود


میرزا نوروز
ساعت21:28---30 آذر 1391
ای برادر یا خواهر گرامی فقط میخواهم از وبلاگتون یک نکته مثبت پیدا کنید شما رو تحسین خواهیم کرد

جز با ابروی همشهریان بازی کردن کار دیگری دارید

اگر میخواهید واقعا پیگیری کنید به سراغشون برید دلایل را بپرسید وجوابی که همشهریان سوال میکنند جویا شوید تااین پرسشها بی پاسخ نماند نه اینکه هر کسی دوست دارد هر چی بنویسد وتوسط همشهریان مثل ویروس پخش شده تا جایی که شخصیتهای انسان زیر سوال میرود حتی کسی که از جریان باخبر نیست براش سوء زن ایجاد میشود و نظرش نسبت به ان افراد عوض میشود در حالی که از قبل او را جور دیگری میشناخت

مثلا در مورد دهیار شورا و در مورد اسمهایی که ذکر میکنید ودر مورد ان مطلب میزارید ایا مطمئن هستید که دوگانگی ایجاد نمیکنید.

ایا مطمئن هستید که مطلبی که میزارید قصد وغرض شخصی نیست .

اگر فردی قصد و غرض شخصی داشته باشد شما از کجا میتوانید تشخیص دهید یا اگر بزاری چطوری میتوانید جبران کنید فقط بایک معذرت خواهی میتوانید ابروی افراد رو برگردونید.

لطفا قبل از اینکه حقیقت رو نفهمیدید روی وبلاگ نزارید
پاسخ: سلام... همشهري محترم،درباره ي وجود نكات مثبت،اجازه دهيد خود همشهريان قضاوت كنند. تاييد نظرات همشهريان به معني صحت آنان نيست بلكه نشان دهنده ي بينش و خواست آنان است. ممكن است برخي با قصد شوم و تخريب عليه فردي نظر دهند،كه البته در اين مورد ما برخي نظرات را تاييد نمي كنيم يا در صورت تاييد نام و نشان فرد نام برده را حذف ميكنيم.شايسته است و منطق حكم مي كند كه در فضاي مجازي،از اين فرصت ها به نحو احسن و در جهت بهبود شرايط بهره برداري شود كه ما نيز مكررا اين نكته را متذكر شده ايم. ما آرزو داريم فضاي روستا به شكلي درآيد كه مسولين ارتباطي نزديك و منسجم با مردم برقرار نمايند و آحاد مردم را از نزديك با مشكلات روستا آشنا كرده و از همه در جهت حل آن،مشاركت و هم فكري بخواهند.به همه مردم به يك معني نظر افكنند و تفاوتي بين فلان قوم يا فلان فرد نباشد.درصورتيكه من حق داشتن،اشيايي داشته باشم بقيه ي همشهريانم نيز اين حق را دارا باشند و..... همشهري محترم دلايل عدم حضور ما(به صورت آشكارا) قبلا ذكر شده است. ما نيز از شما سوالي داريم: به نظر شما،جرا شوراي محترم اقدام به تشكيل جلسه ي برسش و باسخ با مردم نمي نمايد؟(در حاليكه اين امر يكي از وظايف شوراي اسلامي روستا ست) همشهري محترم در صورتيكه مايل به ادامه ي بحث در اين مورد هستيد لطفا از طريق ايميل با ما در ارتباط باشيد. ا


میرزا نوروز
ساعت9:10---30 آذر 1391
خیلی وقت بود رو سایت نیومده بودم حالا که اومدم از گفته خودم پشیمونم

چون این حرفها حرف دل نیست سوز دله یعنی دلسوخته است وکاری ازش بر نمیاد برای همین میخواهد هر طوری شده با آبروی دیگری بازی کند تا خودشو سبک کند.ولی با آبروی دیگری بازی کردن بازی با آبروی خودت است.چرا در مورد شهروندان هالا هر سمتی داشته باشد فقط بدگویی میکنید ایا نکات مثبتی در ای وبلاگ وجود دارد ابدا

از خودتون خجالت بکشید عوض اینکه به فکر روستای خود باشید فقط یا دنبال نکته ضعف میگردید یا ندانسته مثل سگ درست فهمیدی سگ واق واق میکنید اگر واقعا مشکلی دارید چرا مردانه با چند تا از افراد معتمد(که فکر کنم از نظر شما معتمدی وجود ندارد)به سراغ تک تک افراد برید تا حقیقت برای دلسوخته روشن شود تا خود خوری نکند وبی جهت به دیگری نظر منفی نداشته باشد.

اگه خون مردانگی در رگ داری (چه زن باشی چه مرد اگر زنی خون مردی در رگ داری)روستای خود را با این اراجیف خراب نکن وهمشهریان را به جون هم ننداز
پاسخ: سلام... همشهری محترم،دیدگاه و نظر شما را با دقت مطالعه نمودیم. قبل از هر چیز،از اینکه عقایدتان را مستقیم با ما در میان گذاشتیم تشکر و قدردانی می کنیم اما: -ما همواره این موضوع را مطرح کرده ایم که هیچ انسانی کانل نیست(البته ظرفیت کامل شدن را دارد)به همین منظور ما نیز ممکن است دچار نواقص و اشتباهاتی شویم! - بدگویی،صفاتی رذیلتی ست که ما خود نیز به جد آن را محکوم می کنیم.در حقیقت بدگویی،تهمت زدن،غیبت کردن و... متعلق به افرادی ست که خصلت های شیطانی را دارند و مدام این خصلت ها رو پرورش می دهند - این وبلاگ،فضا را برای مشارکت عموم مهیا نموده است و به هیچ عنوان قصد بردن آبروی فردی را ندارد(که خداوی سبحان ،خود عالم به آن است) بسته به نگاه و برداشت افراد،می توان به مثمرثمر بودن یا مضر بودن وبلاگ واقف شد. - تاکید عمده ی ما در وهله ی اول،داشتن وحدت و استمرار أن است.تا زمانیکه فضای روستا مشارکتی نباشد همواره شاهد عقب گرد خواهیم بود ما دستمان را به سمت مشارکت همه ی اهالی روستا،علی الخصوص معتمدبن دراز می کنیم. - اگر روزی ما متوجه شدیم که ضرر دهی این وبلاگ بیش از مثمرثمر بودن آن است در اینصورت این وبلاگ را حذف خواهیم کرد:زیرا ما با نیت الهی و مردمی وارد صحنه شده ایم.


میرزا نوروز
ساعت22:49---8 آبان 1391
سلام دوست عزیز ......

ازتشکیل وبلاگ خوشم اومد

منتظر نظرات ما باشید


پاسخ: سلام... انشااله


تشکر
ساعت23:04---30 مهر 1391
سلام دوستان حلفی

از شماها بابت راه اندازی این وبلاگ صمیمانه تشکر میکنیم.گل کاشتید
پاسخ: سلام... همشهری محترم،ما هم از لطف شما ممنونیم


حاج آقا
ساعت21:36---24 مهر 1391
یاد اون زمون میفتم که هی تو سرو کله مون میزدیم و حسرت می خوردیم و دادو بیداد میکردیم که آهای دارند می خورند و میبرند و حقمون پایمال می کنند. اما الان بسیار خوشهالم که دور تغییر کرد و حق به حق دار رسید، کلی سود و منفعت عایدمون شد و به هر مقامی که می خواستیم رسیدیم. و هیچ کدام از اینها امکانپذیر نبود الا به لطف آقا مون و برادرمون حاج آقا.... و حاج آقا ‏.......
پاسخ: سلام... همشهری محترم ما قسمتی از نظر شما را حذف کردیم و به جای آن......قرار دادیم


بازيه سياسي
ساعت8:03---20 مهر 1391
من يه حدسايي زدم...ظاهرا اين سياسته كه داره با مردم بازي ميكنه.از جاي موثقي شنيدم كه خود دهيار مدتها قبل از تشكيل وبلاك مطلع بوده.حلف الفضول آيا دهيار هم عضو شماست؟

من فكر ميكنم اينا همش از قبل برنامه ريزي شده ست و همه ي اينا كشكه
پاسخ: سلام... همشهری محترم،قبل از اینکه ما به سوال شما پاسخ دهیم ابتدا شما شفاف سازی کنید که شما چرا در پی شناسایی اعضای وبلاگ هستید؟


صفا
ساعت18:02---15 مهر 1391
ترسوها بیایید توی صحنه و حرف بزنید
کسی کاری به کارتون نداره
شعار ندید


دلسوز
ساعت13:37---13 مهر 1391
سلام خدمت حلف الفضول عزیزضمن عرض خسته نباشی به شما بایدبگم طبق یک منبع موثق دهیارمحترم وشورای ......به جد پیگیرن شماروشناسایی کنن پس مراقب تخریب شخصیت خودباش
پاسخ: سلام همشهری محترم... ما قسمتی از متن شما را حذف کردیم و به جای آن.....قرار دادیم.از دلسوزی شما ممنونیم.کاش به جای شناسایی اعضای وبلاگ،در پی شناخت خویشتن می بودیم


ساعت19:30---8 مهر 1391

قبلآ وقتی میدیدم آدمای .... به جا و جلال میرسن خیلی غصم گرفت
اما وقتی این شعر آرومم کرد.


مايه اصل و نسب در گردش دوران زر است
دائمآ خون ميخورد تيغی كه صاحب جوهر است
دود اگر بالا نشيند كسر شأن شعله نيست
جای چشم ابرو نگيرد گرچه او بالاتر است
شصت وشاهد هردو دعوای بزرگي ميكنند
پس چرا انگشت كوچك لايق انگشتر است
آهن و فولاد از يك كوره مي آيند برون
آن يكي شمشير گردد ديگري نعل خر است
گرببيني ناكسان بالا نشينند صبر كن
روي دريا كف نشیند قعر دريا گوهر است


به خصوص بیت آخری



م.هرمزی
ساعت22:59---7 مهر 1391
درود بر شما و دیگر حقیقت گویان

خداقوت

Sپاسخ: سلام همشهري محترم... از ابراز لطف شما ممنونيم.


زن دهنگی
ساعت14:35---6 مهر 1391
مطالب واقعا جالبه ولی خبرها با وجود هین همه اتفاق تو روستا کمه .تو این چند وقته خیلی اوضاع روستامون عوض شده واقعا تاسف باره

علی
ساعت2:31---28 تير 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی

واقعا نیازمند همچین وبلاگی بودیم

انشاالله همه اقدامات در جهت پیشرفت روستامون باشه نه دستیابی به اهداف شخصی مثل بعضی از مدعیان
پاسخ: سلام ما تنها در فکر منافع مردم هستیم.امیدوارم همگی به کمک همدیگه موجب ترقی روستامون شویم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1398برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |